Happy · Love · Rahsia

New year, new story, new chapter

2016 sudah hampir setengah bulan melabuhkan tirainya. Terlalu pantas masa berlalu untuk aku. Terlalu banyak perkara berlaku, status bertukar dan 2017 ia bertukar lagi. Pertambahan pengalaman dan cerita baru.

Jika aku mengimbas kembali pada tarikh yang sama pada tahun lalu, tak mungkin dapat aku digest perjalanan cerita yang aku perlu lalui dari suku kedua sehingga berakhirnya suku keempat 2016. Kepantasan masa, cerita dan pengalaman-pengalaman yang perlu aku lalui. 

2016 juga membuka mata aku, siapa sebenarnya rakan yang sebenarnya, pasangan yang kuat menyokong dan juga ahli keluarga yang masih berdiri utuh di belakangku. Alhamdulilah masih ada insan yang sama, yang setia berdiri di belakangku. Terima kasih kalian. 

Buat masa ini, banyak yang perlu aku pelajari. Diakui, bidang tugas sepenuh masa yang baru aku ceburi. And to be honest, I’m not born with this talent. Susah … hehehe. Buat kali pertama dalam hidup aku, aku hilang kuasa mengawal jadual waktu sendiri, hilang juga bakat multitasking yang selama ini ada. Luckily ko comel … hehehe (gurau je), dan kepayahan yang perlu dilalui. 

Tinggalkan Jawapan

